MATCH!

Idag var det dags för ytterligare en hemmamatch! Är ju en innebandybrud rakt igenom och har tränat sen jag var en liten knatte på sex år. Jag spelar fortfarande i IFK Heden trots jag ibland funderat på att byta lag och satsa högre. Däremot trivs jag hur bra som helst och laget är super!! Efter att fått en ny positiv och lite galen tränare har vi som lag blivit starkare och vi presterar bättre än vad vi gjort på länge, superkul! Idag mötte vi Edebäck och lyckades trycka in nio bollar medan vår målis höll nollan, gött. Matchen tog hårt på kroppen så nu ska jag bara ta det lugnt och vila ikväll. Hoppas ni har haft en bra helg och att ni är laddade för en ny vecka! /HILDA




Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är också en innebandytjej så tycker det är kul att ni skriver om det också! Gillar bloggen, fortsätt uppdatera :D

2012-01-30 @ 16:37:02
Postat av: Tobbe

Heden go heden! :) Nätade du Hilda?!

2012-01-30 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0