AB BURNER!

Har precis börjat gymma igen och det känns bättre än någonsin! Bra instruktörer och bra övningar ger kroppenen rejäl omgång. Det jag jag försöker träna mycket är mage. Det roliga med det är att det finns fler olika övningar som ger magen bra träning samtidigt som det stabiliserar kroppen. Jag hade tänkt att lägga ut några magövningar då och då så att ni ska slippa göra de vanliga situpsen som blir så tråkiga i längden. Den första övningen jag visar idag är relativt enkelt och det enda du behöver är en vikt (inte ett måste). Men bara för att den är enkel betyder det inte att den är mindre jobbig. Den tar bra på sidorna av magen och det känns efter bara ett par stycken. Testa gärna!! Tjejen på videon kommer visa hur ni ska gå till väga. Nästa gång kanske ni får se mig kötta några magövningar, så håll utkik!!
.
.
/HILDA
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0