INTENSIVGYMPA

Hej hopp!
Ikväll var jag på ett intensivpass på friskis, har tränat varje dag denna veckan så trodde mina ben skulle gå av vid några tillfällen men nu efteråt är det ju hur skönt som helst!
Intensivpassen är uppbyggda på samma sätt som medelpassen osv. Det är alltså lika mycket kondition som styrka men skillnaden är att det är högre tempo och lite tuffare övningar. Självklart tar man i så mycket som man själv känner att man orkar så man kan reglera hur jobbigt det blir själv ganska mycket. Vad jag gillar så mycket med att gå på pass är dels att man är många som tränar tillsammans, så man kämpar lite extra. I alla fall gör jag det, ser jag att en tant på 50 bast orkar göra alla armhävningar så är det väl klart att jag inte kan vika ner mig? Sen att det är en ledare som visar precis vad man ska göra så man slipper tänka själv, haha.
Om ni inte har varit på pass förut så ta med en kompis och gå dit tillsammans, lovar att det är kul, ge det några gånger så kommer ni in i övningarna också. Ta hand om er och träna på!
FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0