Vem är Frida?

Tjännare, sist OCH minst ut att presentera sig är jag, Frida är mitt namn men det har ni nog redan klurat ut. Även att vi går samma linje, samma klass och varför vi startat bloggen så tänkte förskona er från den infon. 
Jag har, precis som Amanda och Hilda spelat fotboll sen jag var en liten skitunge. Men efter drygt 10 år så la jag skorna på hyllan och fortsatte på Friskis och Svettis istället. 
På friskis går jag mest på pass, inga dans tjolahopp utan mer inriktad på styrka osv. Det finns riktigt mycket övningar man inte tänker på annars så vi hade tänkt visa dem för er så ni kan bli mer inspirerade att träna och testa på dom själva, t.ex. när man är hemma och inte har all tid i världen. 

När jag inte tränar eller springer runt i skolans korridorer så umgås jag med mina kompisar och allt sånt där, facebookar och twittrar som alla andra. Har tydligen som uppgift att laga mat hemma minst en gång i veckan men tycker det är roligt så lovar att bjussa på lite recept här i bloggen, en och annan kladdkaka blir det ju också men 'en ska ju unne säj' kom ihåg det!!

Kort fakta:
Tränar helst:
Kan ju inte säga fotboll men det är ändå det roligaste...
Favoritmat:
Rådjurssadel med rösti och murkelsås
Idrottsförebild: Måste ju säga David Beckham, idol sen jag var 6 år typ..
Mål med träningen: Tränar för att det är roligt men är alltid kul att se resultat också. Blir piggare utav att träna och det är ju skönt vettni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0