Vem är Hilda?

Jag är en 18 årig tjej och läser mitt sista år på Sundstagymnasiet tillsammans med Frida och Amanda. Där läser jag linjen Sam-media, som är en förkortning för Samhällsvetenskapliga programet med inriktning Media, kommnuikation och journalistik.

På min fritid gillar jag att umgås med mina vänner, familj och pojkvän samt träna och spela innebandy. Jag har även precis skaffat gymkort på ACTIC för att komma igång ytterligare ett steg med min träning, och samtidigt kunna ge er bra tips när det gäller allt från träning till kost.
Att träna för mig är främst att ha kul. Jag har svårt att hålla mig motiverad om jag inte känner att det är roligt, därför ser jag innebandyn som en bra träning just för mig. Jag tycker även att det är bra att ha ett mål med sin träning, i detta fall menar jag inte att man ska gå ned ett visst antal kilo utan att mer känna att man mår bra över att träna och att man har kul samtidigt! Jag hoppas på att kunne ge er en bra inspiration till att börja/fortsätta träna och ge er en rolig sida av träning!

Kort fakta om Hilda:
Tränar helst: Innebandy
Favoritmat: Kan förmodligen vara den matgladaste tjejen i stan så det är väldigt svårt att bestämma vad som jag gillar mest. Men kanske något med kött, potatisklyftor, någon god sås och en stor sallad.
Idrottsförebild: Hade det varit för 10 år sedan hade jag förmodligen svarat Anders Svensson eftersom jag tyckte han var snyggast i fotbollandslaget... Nu vet jag faktiskt inte, tycker att det finns många som inspirerar på olika sätt och som har en positiv inställning! Får klura på den...
Mål med träningen: Att bli piggare till vardags och att ha roligt under min träning.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0