KVÄLLSLÄSNING - AKTIV TRÄNING

Sitter och bläddrar igenom lite Aktiv Träning tidningar och hittar flera olika bra träningstips, motivation och kost! Läste precis ett intressant inlägg om hur man tränar upp ryggen hemma, samtidigt som man undviker ryggont. Tänkte dela med mig en av dessa övningar och visa ett urklipp ur tidningen. För mig är ryggträning extra viktigt då den inte har förekommit i så mycket i min träning tidigare. Jag har dessutom dålig hållning som ibland kan orsaka ryggont. Att ha en bra och stabil rygg ger även många fördelar i olika sorters träning. Vill ni hitta mer enkla träningstips till hemmet, eller behöver du kanske matinspiration efter ditt lötpass? Klicka er då in aktivtraning.se för att läsa mer. Där kan du även göra som jag, prenumerera på tidningen. Kommer absolut köra mer tips därifrån här på bloggen! Bara att köra på!
.


.
/HILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0